Πλεκτοί φιόγκοι για τα μαλλιά και UFO Challenge

Αποφάσισα να δεχτώ κι εγώ την πρόκληση λοιπόν και να έρθω αντιμέτωπη με τα UFOs μου. Τα οποία πρέπει να σας πω πως δεν ήτανε καθόλου σκορπισμένα, αλλά παρατημένα όλα σε μια τεράστια βεραμάν διαφημιστική τσάντα (απ’ αυτές που κλείνουν με φερμουάρ κιόλας), ξέρετε, καλά φυλαγμένα μην ξεφύγουν από τις μυστικές εγκαταστάσεις στις οποίες κρατούντο. Και σ’αυτή τη τσάντα μέσα είχε και UFOκουτιά, όπου το κάθε κουτί ήτανε χώρος φιλοξενίας για κάθε UFO μου ξεχωριστά. Γιατί όπως επίσης ξέρετε, κάθε UFO χρειάζεται τον χώρο του, την ιδιωτικότητά του. Ή μήπως κι εδώ μου βγήκε ο ψυχαναγκασμός του να οργανώνω το κάθε τι στον τύπο του βγάζω τη μεγάλη τσάντα κι από μέσα βγάζω το μικρό τσαντάκι που μέσα έχει ένα άλλο μικρό τσαντάκι και πάει λέγοντας;βεραμάν σακούλα

Όπως και να ’χει, για να μην ξεφεύγουμε κιόλας, κάπου εδώ μάλλον πρέπει να πω ότι δεν είμαι της NASA και πως δεν κρατώ εξωγήινους σε μεγάλες βεραμάν σακούλες με φερμουάρ,  αλλά μιλώ για συγκεκριμένο είδος UFO που στη γλώσσα των crafters σημαίνει Unfinished Object, δηλαδή μη ολοκληρωμένο αντικείμενο. Δεν έχω κάνει λίστα και δεν ξέρω αν θα καταφέρω να «ελευθερώσω»  όλα τα UFO της βεραμάν σακούλας, έχω όμως ολοκληρώσει το πρώτο μου project οποίο παρέμεινε ανολοκλήρωτο ένα ολόκληρο χρόνο, δηλαδή από πέρσι την άνοιξη. Ναι, ναι, πέρσι την άνοιξη είχα φλερτάρει πρώτη φορά με κάτι τέλεια βαμβακερά νήματα, τα οποία από την πρώτη στιγμή που τα είδα ήξερα τί ήθελα να πλέξω με αυτά…νήματα και μισοτελειωμένες δημιουργίες

Λίγο οι απαιτήσεις της σχολής, λίγο τα τρεχάματα της πρακτικής και πολύ ο αυχένας που με είχε πεθάνει και με είχε αναγκάσει να είμαι με κολάρο, φυσιοθεραπείες, μυοχαλαρωτικά και εντριβές με θερμαντικές κρέμες μέχρι και το καλοκαίρι, δεν μου επέτρεψαν να ολοκληρώσω ένα project το οποίο είχα ξεκινήσει με μεγάλο ενθουσιασμό και διάθεση. Ήτανε και άνοιξη όπως ανέφερα και με είχανε μεθύσει όπως με μεθάνε κάθε χρόνο τα χρώματα και οι μυρωδιές της. Δυστυχώς όμως τα θέματα που προέκυψαν μου βάρυναν λίγο σώμα και διάθεση και ματαίωσαν τότε πολλά από αυτά που ήθελα να κάνω. Για να μην τα πολυλογώ, είμαι πολύ περήφανη που έβγαλα το πρώτο μου UFO από τη βεραμάν σακούλα και κατάφερα ένα χρόνο μετά να ολοκληρώσω τους διακοσμητικούς φιόγκους για τα μαλλιά που ήθελα από πέρσι να φτιάξω για τις φίλες μου και τις μικρές τους πριγκήπισσσες!πλεκτά φιογκάκια για τα μαλλιά

Με ένα χρόνο καθυστέρηση βέβαια, αλλά ας είναι. Κάλλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε;before and after

Πρέπει να σας πω ότι νιώθω μεγάλη χαρά που τα έφτιαξα τελικά, κι ακόμα μεγαλύτερη που τα είδα να στολίζουν τα μαλλιά των φίλων μου και των κόρων τους φέτος το Πάσχα. Και τα δικά μου φυσικά.πλεκτοί φιόγκοι για τα μαλλιά

Αν λοιπόν κι εσείς πλέκετε ή κάνετε οποιαδήποτε άλλη χειροτεχνία κι έχετε μισοτελειωμένα αντικείμενα να σας περιμένουν, όσο παλιά κι αν είναι, μην διστάσετε. Ρίξτε μια ματιά στο UFO Challenge του Mindspinfabrica. Είναι πραγματικά μια καλή ευκαιρία να επαναπροσδιορίσετε τη σχέση σας με τα παραμελημένα project – UFO που έχουν ξεμείνει για λίγο ή πολύ καιρό έξω από την προσοχή σας. Είμαι βέβαιη ότι το τελικό αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει.πλεκτοί φιόγκοι

Σχολιάστε

